بند سیمین

بند سیمین و نحوه خروج از بدن و سفر به مکانهای دیگر

بند سیمین

مقدمه

می دانیم که ذخایر دانش ما تنها از طریق کسب تجارب حسی مستقیم است. ولی می توان همه دانشها را به همان خوبی که به وسیله حواس کسب می شوند، بدون استفاده از حواس و با درک بی واسطه فرا گرفت. همچنین، دریافتیم که خواب کلا یک حالت نا آگاهی نیست. زمانی که فرد به خواب می رود، قسمتی از نیروهای ذهنی او در حالت هوشیاری و بیداری باقی می ماند، و نسبت به موقعیت های درون بدن هوشیار است. و اینکه با آموزش ذهن ممکن است با قرار گرفتن در آن حالت ما بتوانیم به درک کامل برسیم و حافظه را در جهت فراگیری علوم به کار گیریم. برای رسیدن به آن وانهادگی و سفر سماوی، کالبد اثیری باید کالبد فیزیکی را ترک کند. ارتباط این دو کالبد با هم از طریق بند سیمین می باشد. در این نوشتار اطلاعات بیشتری در رابطه با «بند سیمین» خواهیم داشت. بیشتر اطلاعات، از کتابهای نویسندگان باتجربه، از جمله استاد محمدرضا یحیایی و جناب رامپا جمع آوری گردیده است.

معرفی کالبدها

برای این که انسان بتواند در جهان هستی زندگی کند و بتواند مسلط بر همه چیز باشد، خداوند متعال هفت بدن را خلق کرد که در همدیگر غلاف میشوند. این بدنها به ترتیب از کالبد فیزیکی (جسم) شروع شده و هر چقدر که جلوتر می رود سبکتر و لطیفتر می گردد تا در نهایت به کالبد روح می رسد که سبکترین، لطیفترین، بالاترین، آگاهترین و کاملترین کالبد در انسان می باشد.

اولین کالبد انسان که کالبد فیزیکی می باشد، کالبدی است که به چشم دیده می شود، زخم برمی دارد، مریض می شود و مرگ را تجربه می کند.

دومین کالبد انسان که صحبت اصلی ما نیز می باشد، کالبد اثیری است که به چشم مادی دیده نمی شود و فقط توسط انسانهای روشن بین مانند ستاره هایی که می درخشند دیده می شود. نام های دیگر کالبد اثیری، بدن ظریف، کالبد نورانی، بدن اثیری و کالبد اختری می باشد.

کالبد اثیری، برای در بر گرفتن روح در طبقه اثیری (عالم برزخ) ضرورت دارد. این کالبد در مالکیت و تحت کنترل ماست، اگر چه اکثر اوقات، حتى از وجود آن نیز آگاه نیستیم. این کالبد، از طریق پنج حس خودش نیمه مادی و نیمه معنوی با بدن جسمانی و دنیای بیرون تماس می گیرد، که ما آنرا بعنوان تماسی از طریق کانالهای مراتب بالاتر می شناسیم.

معرفی «بند سیمین»

کالبد دوم انسان یعنی «کالبد اثیری» دقیقا شبیه انسان است، که از درون انسان به بیرون می آید و توسط طنابی محکم به کالبد فیزیکی متصل است که به این طناب محکم (بند سیمین) می گویند. این بند با چشم مادی دیده نمی شود و با هیچ چیزی هم پاره نمی گردد، مگر به خواست خداوند. افرادی که مسلط به کالبد اثیری خود هستند و می توانند هنگام سفر روحی خود کالبد اثیری خودشان را هم با خود ببرند قادر خواهند بود که اعمال فیزیکی هم انجام بدهند (برون فکنی).

سفر روح تحت لوای تعلیمات آسمانی، تنها هدفش آموزش است. هدف از سفر روح تنها فهم و درک است و قرار نیست که در طول سفر روح اتفاقی بیفتد. هیچ دخل و تصرفی نیز نباید در فعل و انفعالات مربوط به هستی انجام شود. مگر اینکه از عالم بالا برای این اشخاص مأموریتی در نظر گرفته شود. کالبد اثیری انسان حالت تخم مرغی شکل دارد. استاد یحیایی به نقل از رامپا (نویسنده) آورده است: “بند سیمین کالبد جسمانی را به باطن رفيع (لايه اتر) متصل
می کند”. لذا انسان از باطن رفيع تغذیه می کند. وقتی که بند سیمین پاره شود، در واقع انسان می میرد. اما در فضای دیگری متولد می شود.

جناب رامپا می فرماید: «کالبد سماوی (کالبد اثیری) و کالبد جسمانی به وسیله «بند سیمین» به یکدیگر وابسته و متصل می باشند. این بند، از توده ای مولکول که با سرعتی بی نهایت شدید مرتعش می شوند، تشکیل گشته است. این بند، به بند ناف شباهت دارد که مادر را به فرزند متصل می سازد. در مادر، تحریکات، احساسات، واکنش های مختلف و بالاخره تغذیه و غذا از او به جانب طفل هنوز زاده نشده جریان پیدا می کند. هنگامی که طفل بدنیا می آید و بند ناف بریده می شود، نوزاد در دنیا و جهانی که قبلا می شناخته است، می میرد و به دنیای دیگری زاده می شود.

بند سیمین هم باطن رفیع را به کالبد جسمانی مرتبط می سازد. احساسات و تأثیراتی از این سو، به آن سو ارسال می شود. این وضعیت در تمام لحظات و دقایق حیات و موجودیت کالبد جسمانی ادامه خواهد داشت. تأثيرات مختلف، دستورات، فرامین و در بعضی از مواقع مائده های معنوی و روحانی از جانب باطن رفيع بجانب کالبد جسمانی سرازیر می گردد.

هنگامی که مرگ صورت می گیرد، بند سیمین پاره می گردد و کالبد جسمانی، همچون یک دست لباس چروکیده شده و بی اهمیت در زمین باقی می ماند، حال آنکه روح به مسیر و پیشروی خود ادامه میدهد.

در مورد «باطن رفيع» استاد یحیایی، می فرماید: «باطن رفيع همان لایه اتر يا دنیای سماوی است که ما می توانیم با کالبد اثیری خود (یکی از کالبدهای هفت گانه انسان) به آنجا وارد شویم، آنجا مخزن تمام اطلاعات از گذشته تا آینده است

کاربردهای «بند سیمین»

ارتباط با وجود کیهانی

وجود کیهانی با وجود فیزیکی انسان توسط رشته ای سیمین ارتباط دارند. رشته سیمین فوق خود را، به بدن انسان مرتبط کرده و در هر لحظه از زندگی انسان فکر و درک، فرمانها، آموختنیها، و حتی گاهی کمک و تغذیه روحی از طرف فوق خود به بدن انسانی می رسد. هنگام مرگ رشته سیمین گسیخته شده و بدن فیزیکی انسان مانند یکدست لباس کهنه، رها گشته ولی روح او به زندگی ادامه میدهد.

سفرهای سماوی …..

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای ویژه است. برای عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

اشتراک گذاری این مطلب:

این پست دارای 4 نظر است

  1. محمد

    باعرض سلامم وتشکر اگرمطالب رایگان باشدآموزده است

  2. مرجان

    سلام و عرض ادب،استاد یحیائی ،شاگرد قبول میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید